Regulamin Platformy



1. Postanowienia ogólne

1.1 Właścicielem Platformy jest  BONUS Systems Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (01-470), ul. Dywizjonu 303 139/137, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000136922, NIP 522 26 55 307, zwany w dalszej części regulaminu Up Bonus.

1.2 Korzystającym z Platformy udostępnionej przez Bonus Systems Polska S.A. oraz właścicielem Voucherów w formie drukowanej oraz elektronicznej, jak i zestawu Upominków znajdujących się wewnątrz Platformy jest Santander Bank Polska S.A.  z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723, REGON 930041341, NIP 896 000 56 73, zwany dalej SANTANDER lub Bankiem.

2. Definicje

Użyte w niniejszym regulaminie określenia, oznaczają:

2.1 Program – skierowany do uczestników programu prowadzonego przez Bank, służący również do zarządzania Upominkami przyznanymi przez Bank;

2.2 Uczestnik – osoba fizyczna biorąca udział w Programie organizowanym przez Bank, korzystająca z Programu;

2.3 Platforma - serwis internetowy znajdujący się pod nazwą domenyinternetowej https://upominek.santander.pl, prowadzony przez Up Bonus w ramach którego organizowana jest dystrybucja Upominków wybranych przez Bank dla Uczestników Programu, którzy otrzymali w ramach Programu Klienta Voucher. Uczestnicy korzystają z serwisu za pośrednictwem indywidualnych Kont na Platformie przypisanych do Voucherów, które otrzymują od Klienta w postaci elektronicznych lub drukowanych Voucherów.

2.4 Upominek – wyselekcjonowane przez Bank produkty udostępnione Uczestnikom do nabycia z wykorzystaniem otrzymanych Voucherów za pośrednictwem Platformy bezpośrednio od Dystrybutora lub od Partnerów..

2.5 Voucher– voucher na okaziciela przeznaczony dla Uczestnika Programu, przygotowywany na rzecz i w imieniu Banku, dystrybuowany przez Bank w formie elektronicznej lub fizycznej, zawierający indywidualny, unikalny numer Vouchera, wraz z numerem autoryzacyjnym, zwanym numerem PIN w formie elektronicznej lub drukowanej

2.6 Dystrybutor – podmiot zajmujący się dystrybucją Upominków od którego Up Bonus w imieniu Uczestnika nabywa Upominek.

2.7 Partner – osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, albo osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, oferująca za pośrednictwem Platformy zamawianie kodów wartościowych, e-kart podarunkowych, bonów promocyjnych lub innych, na podstawie odrębnej umowy zawartej z Up Bonus.

3. Zasady realizacji Vouchera

3.1 Korzystanie z Platformy jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta użytkownik, następujących minimalnych wymagań technicznych: (i) system operacyjny: Windows lub Linux lub Mac OS lub Android; (ii) łącze internetowe o przepustowości minimalnej: 1 MB/s; (iii) przeglądarka internetowa: Firefox: 43 i nowszy, Chrome: 43 i nowszy, Microsoft Internet Explorer 10, Microsoft Edge.

3.2 Uczestnik, aby wymienić Voucher na Upominek zobowiązany będzie do wejścia na Platformę poprzez stronę https://upominek.santander.pl i zalogować się korzystając z Nr Vouchera, a także numeru autoryzacyjnego PIN. Uczestnik zobowiązany jest także do zaakceptowania Regulaminu Platformy regulującego zasady korzystania z platformy, potwierdzenia zapoznania się z klauzulami informacyjnymi dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, wyrażenia wymaganych zgód oraz podania następujących danych:

3.2.1 W przypadku wyboru upominku dostarczanego na adres Uczestnika: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, umożliwiających realizację wysyłki Upominku do Uczestnika.

3.2.2 W przypadku wyboru upominku elektronicznego: adres e-mail Uczestnika, służący do przesłania zamówionego upominku w postaci kodu elektronicznego, e-karty podarunkowej itp.

3.3 Po wejściu na Platformę, Uczestnik otrzyma możliwość nabycia bezpośrednio od Dystrybutora lub od Up Bonus za pośrednictwem Platformy, przy wykorzystaniu Vouchera jednego z udostępnionych mu do wyboru na Platformie Upominków. Uczestnik w zamian za jeden Voucher może nabyć tylko jeden Upominek.

3.4 Aby nabyć Upominek, Uczestnik wybiera jeden spośród udostępnianych mu rodzajów Upominków za pośrednictwem platformy przy pomocy udostępnionego mu narzędzia informatycznego. Następnie zgodnie z otrzymywanymi informacjami Uczestnik potwierdza wybór Upominku i chęć jego nabycia:

a) bezpośrednio od Dystrybutora, Uczestnik upoważnia UP Bonus do nabycia w jego imieniu wskazanego Upominku i do dostarczenia go pod wskazany w zamówieniu adres oraz podaje wszystkie niezbędne dane do prawidłowej realizacji wysyłki wybranego Upominku.

b) od Up Bonus, w przypadku wybranych upominków rzeczowych oraz kodów wartościowych i e-kart podarunkowych.

3.5 Uczestnik otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji e-mailem, na adres mailowy wskazany podczas składania zamówienia na dany Upominek.

3.6 W przypadku Upominku:

3.6.1 Zamówionego bezpośrednio u Dystrybutora, Upominek jest wysyłany do Uczestnika po nabyciu go w jego imieniu przez Up Bonus. w terminie maksymalnie 7 dni roboczych, ubezpieczoną przesyłką kurierską, na adres wskazanym przez Uczestnika w trakcie składania zamówienia bezpośrednio przez dostawcę Upominku.

3.6.2 Zamówionego od Up Bonus, Upominek jest wysyłany:

a) w przypadku upominku w formie fizycznej, w terminie maksymalnie 7 dni roboczych, ubezpieczoną przesyłką kurierską, na adres wskazanym przez Uczestnika w trakcie składania zamówienia,

b) w przypadku Upominku w formie kodu wartościowego lub e-karty podarunkowej, bezpośrednio po wyborze Upominku, jednak nie dłużej niż w terminie 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, na adres e-mail podany w procesie składania zamówienia.

3.7 Voucher uważa się za zrealizowany w momencie dokonania zamówienia przez Uczestnika, na zasadach określonych w ust. 3.4. Ponowne użycie vouchera nie będzie możliwe. Nieodebranie przesyłki kurierskiej z Upominkiem przez Uczestnika lub nie wykorzystanie zamówionego Upominku w postaci kodu wartościowego lub e-karty podarunkowej w terminie jej ważności nie uprawnia go do ponownego zamówienia Upominku

3.8 Ponowne zamówienie Upominku przez Uczestnika może odbyć się wyłącznie po wręczeniu nowego Vouchera Uczestnikowi przez Bank.

3.9 Voucher może być zrealizowany wyłącznie przed upływem daty jego ważności. Za dotrzymanie terminu uważa się poprawne dokonanie wszystkich czynności, o których mowa w punktach 3.2 – 3.5 najpóźniej w dniu wskazanym na Voucherze jako data ważności.

4. Reklamacje

4.1 Reklamacje dotyczące niepoprawnego działania Platformy w zakresie wykorzystania Vouchera, składania zamówień, albo dotyczące usług świadczonych bezpośrednio przez Up Bonus w zakresie nabywania w imieniu Uczestników Upominków – Uczestnicy mogą składać w formie elektronicznej przesyłając reklamację na adres e-mail kontakt@openbenefit.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby spółki Up Bonus pod adresem BONUS Systems Polska S.A. ul. Dywizjonu 303 139/137, 01-470 Warszawa. Reklamacja powinna zawierać nr. Vouchera, a także adres e-mail Uczestnika Programu oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń.

4.2 Jeżeli podane w reklamacji dane wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Up Bonus zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym przez Up Bonus zakresie.

4.3 Up Bonus rozpoznaje reklamację, o której mowa w pkt 4.1 w terminie 14 dni. Czas ten liczony jest od daty otrzymania przez Up Bonus reklamacji.

4.4 Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail podany przez Uczestnika Programu w reklamacji. Alternatywnie, Up Bonus może wysłać odpowiedź w inny sposób wskazany przez Użytkownika składającego reklamację.

4.5 Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Upominków powstałych podczas transportu będą rozpatrywane na zasadach określonych w ustawie Prawo Przewozowe.

4.6 Roszczenia reklamacyjne dotyczące wad Upominku winny być kierowane bezpośrednio do Dystrybutora Upominku. W przypadku zgłoszenia bezpośrednio do Up Bonus przez Uczestnika reklamacji dotyczącej wad otrzymanego Upominku, taka reklamacja zostanie przekazana do Dystrybutora Upominku.

4.7 Nie ma możliwości zwrotu niewadliwego Upominku zgodnego ze złożonym za pośrednictwem Platformy zamówieniem.

4.8 Podstawą do reklamacji Upominku zamówionego na Platformie w imieniu Banku jest dokument otrzymany przez Uczestnika wraz z Upominkiem.

5. Prywatność i poufność

5.1 Korzystając z usług Platformy Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Up Bonus jego danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) w celu i zakresie niezbędnym dla korzystania przez Uczestnika z Platformy i – odpowiednio – rozpatrzenia reklamacji.

5.2 Administratorem danych osobowych jest Up Bonus. Z administratorem można się skontaktować listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137, poprzez e-mail: kontakt@openbenefit.pl lub telefonicznie: +48 22 575 07 77. Ponadto Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez e-mail: odo@upbonus.pl.

5.3 Up Bonus zastrzega sobie prawo do udostępniania danych Uczestników podanych w procesie zamawiania Upominku, niezbędnych do wysłania Upominku na adres wskazany przez Uczestnika Programu podmiotom trzecim, w tym firmie zewnętrznej, która jest dostawcą Upominków dostępnych na Platformie w rozumieniu art. 4 pkt 2 Rozporządzenia 2016/679.

5.4 Uczestnikowi przysługują następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych::

a. prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,

b. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – w związku z przetwarzaniem przez Up Bonus danych w celach marketingowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu,

c. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy UpBonus przetwarza dane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu,

d. prawo dostępu do danych osobowych,

e. prawo żądania sprostowania danych osobowych,

f. prawo żądania usunięcia danych osobowych,

g. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

h. prawo do przenoszenia danych osobowych.

W przypadku, gdy dane te są niezbędne do korzystania z funkcjonalności Platformy, a Uczestnik zażądał zaprzestania ich przetwarzania, wówczas takie żądane traktowane jest jako oświadczenie o rezygnacji z korzystania z funkcjonalności oferowanej przez Platformę. Up Bonus nie ponosi odpowiedzialności za niemożność wykonywania swoich zobowiązań na rzecz Uczestnika w związku z realizacją jego żądania w przedmiocie zaprzestania przetwarzania jego danych identyfikacyjnych.

5.5 Up Bonus podejmuje wszelkie działania techniczne niezbędne do ochrony danych identyfikacyjnych Uczestnika wprowadzonych do Platformy

5.6 Up Bonus zapewnia, że korzystanie z funkcjonalności Platformy możliwe jest wyłącznie poprzez szyfrowane połączenie SSL, autoryzowane odpowiednim certyfikatem.

5.7 Na ochronę, o której mówi ust. 5.6 składają się w szczególności:

a. System kontroli dostępu do danych – tylko Uczestnik ma dostęp do swoich danych, za pomocą unikalnego hasła.

b. Up Bonus i zatrudnione przez niego osoby nie mają wglądu do danych Uczestnika, poza danymi niezbędnymi do zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności Platformy.

c. System zabezpieczenia danych przed awarią urządzeń – wszelkie wprowadzone przez Uczestnika dane będą przechowywane w taki sposób, aby zminimalizować możliwość ich utraty w razie awarii sprzętu.

d. Up Bonus nie odpowiada za treść danych wprowadzanych przez Uczestnika.

e. Up Bonus zobowiązuje się nie przekazywać danych Uczestników osobom nieuprawnionym.

6. Polityka Prywatności

6.1 W ramach świadczenia funkcjonalności oferowanych przez Platformę Up Bonus bądź podmioty przez niego upoważnione są uprawnione do zbierania i przetwarzania danych niezbędnych do korzystania z Platformy, niebędących jednak danymi osobowymi w tym w szczególności plików cookies.

6.2 Up Bonus oświadcza, że używa mechanizmu cookies, który poprzez zapisywanie krótkich informacji tekstowych na komputerze Uczestnika lub innej osoby odwiedzającej Platformę pozwala na jego identyfikację celem usprawnienia korzystania z Platformy oraz umożliwienia korzystania z jego narzędzi, gdyż akceptowanie plików cookies na komputerze Uczestnika umożliwia dostęp do narzędzi oferowanych przez Platformę, Każda osoba korzystająca z Platformy może poprzez modyfikację ustawień przeglądarki internetowej uniemożliwić zapisywanie plików cookies na swoim komputerze bądź tak zapisane pliki trwale usunąć. Umożliwienie przeglądarce zapisywania na komputerze plików cookies oznacza jednocześnie wyrażenie zgody na takie zapisywanie. Up Bonus zapewnia, że zapisywanie na komputerze Uczestnika bądź innej osoby odwiedzającej Platformę plików cookies nie powoduje zmian konfiguracyjnych w jej komputerze czy oprogramowaniu.

6.3 Up Bonus oświadcza, że gromadzi informacje o podmiotach odwiedzających Platformę wyłącznie na swoje potrzeby, a udostępnianie tychże osobom trzecim możliwe jest tylko, gdy:

a. wymagają tego przepisy prawa;

b. w celu zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności Platformy uzyska stosowną zgodę Uczestnika;

7. Zakres odpowiedzialności

7.1 Up Bonus obsługuje Platformę i zobowiązuje się do zachowania należytej staranności mającej na celu zapewnienie należytego jego funkcjonowania, przy czym Up Bonus nie ponosi względem Uczestnika odpowiedzialności z tytułu:

a. trwałej albo czasowej niemożności korzystania przez Uczestnika z Platformy lub jego poszczególnych narzędzi oraz z tytułu jego nieprawidłowego działania z przyczyn niezależnych od Up Bonus,

b. trwałej albo czasowej niemożności korzystania z Platformy oraz z tytułu jego nieprawidłowego działania z przyczyn leżących po stronie osób trzecich przy pomocy których możliwe jest funkcjonowanie Platformy

c. skutków nieprawidłowego wykorzystania Platformy,

d. skutków wykorzystania pobranych przez Uczestnika z sieci Internet informacji oraz oprogramowania ani za ich treść, jeżeli nie pochodzą one od Up Bonus,

e. skutków wykorzystania informacji autoryzujących dostęp do Platformy przez osoby trzecie, jeżeli osoby te weszły w posiadanie tych informacji na skutek ich ujawnienia przez Uczestnika albo na skutek niedostatecznego zabezpieczenia informacji przez Uczestnika przed dostępem takich osób.

f. wad nabytego przez Uczestnika w zamian za Voucher Upominku

8. Postanowienia końcowe

8.1 Regulamin Platformy określa zasady realizacji Voucherów w celu wymiany Vouchera na Upominek udostępniony przez Bank na Platformie. Regulamin udostępniany jest w wersji elektronicznej poprzez umieszczenie go na Platformie.

8.2 Dopuszcza się wprowadzanie zmian do Regulaminu, w każdym czasie. Zmiany wchodzą w życie z chwilą umieszczenia na Platformie zmienionej wersji Regulaminu.

8.3 Uczestnik Programu korzystający z Platformy zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i przestrzegania jego postanowień.

8.4 Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 czerwca 2021 r.

8.5 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa.